Friday, August 22, 2008

kasih seorang sahabat dan..bercampuk aduk toi

masyallah,kalau korang tengok blog aku skrg.asyik citer pasal persahabatan.ini gara2 aku ingin tarik perhatian seseorang yang aku sayang tp segan nk ckp yg aku syangkan dia .dia bukan lelaki.sepatutnya aku x segan.tp disebabkan dah lama x contact dia,so feel dia laen cikit.x pe la yang pentingnya Allah tahu.aq janji dalam bulan atau thn seterusnya aku akan stop citer ttg sahabat.ini kerna nk berbagaikan blog aku yg cute cam kek lapis aku beli baru2 nih.walaupun orang mengira nk dekat exam.masing2 kelam kabut.aku bole lagik bukak blog lelama??????????/pengsan aku!aku ni sebenarnya xkan puas citerkan kesah aku.waduh!release tension.kat umah,aku hanya suke bercerita pada mak aku but lately ni,dia bz sgt ngan pertandingan poco2..good luck mama!walaupun aku x penah ungkap sayangnyeee aku padamu(sbb segannye hal) tp u always in my heart.assalamualaikum

No comments: