Thursday, February 19, 2009

she leaves....

TAGLINE:sedeynye haih.!mesti best kan dapat bljar kt overseas.

qamalyia mahu fly trus ke aussie.really sad!dia nak amik accountancy.she's lucky person eva.gud luck okay!ouh,find me de mat saleh one ya!!please qamal.hikhik.

_EDITING PICTHA_
~TAKE TIME 4 DONE IT~
from left:qamalyia,pah aida,farahk,bella

btw,dalam kitaorang dok gelak besar dan antara pelanggan yg pling lama dok kt situ..tetiba ade seorang lelaki yg iras2 abg susu.what??dia ka?knape dia pandang dkt aku seolah2 mengenali aku ?ala.......kalau lah itu dia..apelah yg aku mampu buat.dia dah ade gf dah.he's the one that i admire most melebihi ostong alob,Yi,hemaraj at the school!tp skrg hanya tggal kenangan sahaja.takpelah ADE AKU KESAH?mUahaha..

oh ye!!
aku tak reti edit guna photoshop.jd mcm ni plk.!klakar je..

1 comment:

Natasha Muin said...

haaha..qamalya nye farawell , korang lak lebih2 gambar...huhu semua nak pergi dah