Friday, March 6, 2009

ANTARA RUANG DAN SUDUT FAVERET

TAGLINE:sedang mendengar lagu SAMPAI SYURGA..sampai ke?huhu

bukan apa;saja je teringat pasal ruangan check out aku tu.Hmm,dalam tak sedar dn sedar dah 2 thn lebiyh aku mengeblog!hehe.ayat for sure kerek nak mati.tak layak untuk jadi sasterawan or penulis..tapi kalau dah minat tak boleh buat apa kan?jiwaku sdikit sastera.andai kata suatu hari nanti aku betul-betul seorang yang memperkasakan martabat penulisan melayu!korang support aku okay..hee.. oh ye,antara ruang dan sudut feveret aku di BILIK CHECKOUT blog aku,aku teramat teruja untuk tahun 2008!bulan june..aku dapat lesen kereta.bukan nak menunjuk.teringat giler2!aku rasa semua orang happy bila pertama kalinya memegang lesen sendiri.bila boleh drive sendiri,bila terasa diri sudah dewasa untuk menggunakan kereta..bla,bla.lagi satu,di situ penulisan aku tak lah sastera mana pun.cuma aku ceritakan keterujaan aku pabila,ceramah yang bosan,nak belajar kereta,break satu bulan sbb exam,lulus jpj.lagi satu!!!!!!!!!!!!!edisi DISEMBER..ni lepas-lepas exam kan.cerita nya berbagai lah.ahaks!

jus check out there okaih.daa~~

No comments: