Monday, March 30, 2009

br join...

aku br join facebook!ahaha.tau,aku ketinggalan.tapi sebenarnya tidak..dulu aku dah join dah.akibat blur masuk citu.tak ramai kawan pun kt facebook.so aku tutup lah account facebook!dan sekarang aku join balik sebab dgr2 ramai kawan stpd aku masuk citu.okelah...pape je.friendster ramai kawan sekolah rendah aku.myspace banyak sedara mara aku.ahaha.

aku kena ingat benda alah yg aku msuk ni..nti lupa segalanya.dah kena buat baru.tak larat aku.aku sebenarnya tak suka web profile.just blog aku layan.tp nape ntah rajin sign up.ahaha.well,be carefull in this web world!so many hackers..im begging you dont kacau me!please...:C

so here we are:

  • friendster
  • myspace(bakal dihapuskan kot?tgk dulu..)
  • facebook ~latest joined
  • yearbook(tak ingat password n id)
  • photobucket(cam tak ingat password je.adoyai)
  • plurk
  • tagged(tak ingat password n id)
  • hi5(tak ingat password n id)
  • xanga(delete lama dah)
  • seventeen(tak ingat password n id)
  • cari forum(tak boleh2 aku masukkan email aku...grhh!)
  • yahoo-farr.. , viva..
  • blogspot
  • ...aku cuba ingat lagik ape yg aku sign up...

2 comments:

azalia hjsalleh said...

uish , byk byk
lya only active on blogger && myspace jep
facebook later later je la kot
malas lg

farahk said...

hekhek..
tak sengaja aktif byk2..hekhek.
nti da adaa facebook g tau tauw!:D