Tuesday, March 3, 2009

RESULT SPM..13/03/09

sejauh mana kesahihannya?aku masih ragu-ragu.tapi ramai cikgu bercerita tarikh itu adalah tarikhnya!bermakna lagi 10 hari sahaja lagi.pedulikan tentang tarikh.yg pasti result tetap akan kluar.dan seterusnya,orang akan mula sibuk bertanya dan pastinya.aku lah orang paling stress.aku stress kerna hal ni.adakah time tu aku akan happy?aku menangis?aku tersentap?hanya Allah sahaja tahu.berikanlah aku petunjuk Ya Allah..!aku betul-betul gusar saat ini.aku tahu aku insan yang lemah.apakan daya aku untuk berubah segalanya menjadi indah.aku cuma mampu berdoa dan terus berdoa.kata orang,rezeki orang kita tak bole disangka.tapi aku masih ragu-ragu dengan diri aku.aku mengalami mimpi yang sangat teruk beberapa hari ni.:(.time pengumuman nama aku tak senarai dalam orang yg mendapat A..walaupun satu A!!haih,celaru nya otak aku,berdebar nya hatiku.aku teringat trial aku sungguh teruk!ya!!aku mengaku..aku takut result trial itu berulang kembali..aku dah tak sanggup.apelah nasib aku..hmmm

5 comments:

- Gie - said...

wah~
gler la..msti cuak kn?

farahk said...

taw takpe kak g..
seramnye.:(
fuh..relax,relax!tarik nafas..adoi:C

Lyeen said...

13/3 ke?..
12/3 la yg..

husna. said...

eh,bkn 12/3 ke??
slalunye lpas bdk plkn blk.
dorg blk 11hb.
11hb result STPM kluar.

farahk said...

oh yeh?
hehe...jiwa kacau.
thanks perbetulkan..:)