Friday, April 10, 2009

SEJURUS KEMBALI

sukacitanya aku merayau dengan mak aku n mak long satu serembAN~ahaaha.sejak2 aku dah pandai bawa kereta aku dapati seremban sgt membohsankan!teringin nk melangkah ke Kl terus.tp bila dipikrkan balik.seremban - kl sama saje.yg penting apa aktiviti kita nk buat.ya mungkin kl tu tempatnya pelbagai.org yg giler shopping dr segala sudut serta merta ke sana kerana kl sememangnye lengkap juga la nk cr brang.senang sikit..tp apAsal aku asik citer kl ni??aku nk citerr bnda lain.adeh..
survey harga untuk events yg aku maklumkan kpada kawan2 aku.tuju la kt restaurant tu.sekali mamat bangla ni syok sendiri terus g amik menu makanan.kesian dia.padahal aku nk mintak penplet?penplates?alamak!!tak reti eja!tolong..ala kertas menu makanan untuk diberi pada org yg lalu lalang tuh.kuikui.
so tinggal 5 HARI saje lagi.insyallah mudah2an Allah makbulkan doa aku.niat aku baik.hee~
tp sebenarnya sebelum itu..aku ade ushaR satu tempat ni.ntah la..DULU2 n mungkin sekarang!aku masih lagi pecinta kek!biskut! dan roti!tp knape aku tk mintak course culinary ajeh??sengal kan!takpe..kalu kita ade jodoh dengan bhgian tu.mne2 pun nti bole diserapkan ilmu baking!teringinnye nk pergi hari kek anjuraN tv3 tu...ade decorating cake + baking caKE!mungkin tk tercapai hajat tuk pergi sana.takpe lah sebab aku dah jumpe SIFU aku yg latest!ahaha.ntah mane2 aku jumpe.tetiba dgn slumber aku minta dia ajar buat kek!nyummy..dan dia tak keberatan tp kenaLAH bayo!kalu tak bayo cam ne dia nk ajar!kuikui.whoa,borak2 ngan aunty nor niy,rupenya ank dia pun sebaya aku.adeh..anak dia apply JPA n mmg dapat la.dapat scholarship JPA punye.aunty nor ni chinese muslim.she so baik.hopefully,i'll be her apperentice!yaya..aku mmg admire kepada sesiapa yg really good in bake also decorate bla,bla..mudah2an aku dapat join aunty nor tuh.amin...

3 comments:

Natasha Muin said...

hehe..best nyerr nak pi seremban..boring ke? hhuhu ak da lame x gi seremban..hehe mat bangla???? uiksss.teringat lak psal permaisuri bangla tuhhh...wat cake tuk aku for free!!! heee

pamplets=pamphlets

emma songall said...

farah, klu ank dea laki ap ag booking trus larh ank dea.
alang2 jd menantu trus.
semua ilmu baking dea trun.LOL

farahk said...

tasha,
haha..boring sbb aku selalu gi sana.kuikui.
a'ah,mamat bgla tu excited suh aku mkn kt citu..time tu aku nk amik pamphlets aje kt johnny rstaurnt.haha.
cake free?ko gi kt tv3 esok!byk kek!sure rambang mata nti!huhu

emma,
haha...ni ape tetiba suh amik ank dia jd suami ni..?~!ank dia perempuan.kuikui..
tu la..teringin la nk jd ala2 apperentice..hihiu.