Monday, June 15, 2009

yop!!

br brkesempatan nk update blog..
so next time hari2 aku on9..,g puaskan hati aku..hehe.
esok class start kul 5.s0 mcm aku akn bangun lewat je esok~~kehkeh..
aku denga tak malunya berkata bahawa aku gagal melindungkan ayak mata pabila ketemu sama bonda ku~~hehe,so esok mak aku dtg lagik.aku tak tau bberapa lama dia bertahan utuk ulang alik tgk anak dia yg "sakit ni".walaupun bkn dpn maata dia air mata aku bertaburan tp itulah anugerah yg aada pd setiap ibu yg dpt merassakan bahaawa annaaknya itu sgt memerlukan beliau..wallahualam..
group orientasi>>YELLOW!!bole didapati di facebook!~walaupu bukan pemenang tp bg aku,group ni sgt gempak!!!!!!!!!!!g0 mrPAKACHU..WE all love ya hendi!!!hehe

5 comments:

Lyeen said...

pikachu?
wee~ green ade cheer tok korg :p
pikachu! aachu! aachu! aaaaachu!! GOD bless you :p

who's da best? GREEN!! wee~ :p
farah!! y kite x pnah jumpe eyh?

Natasha Muin said...

heyloo...oitss ble mau pulang pd?? huhu..best uni?? owhhh...aku da x gne my cuts_heartx nye account in ym k..this new one.. exitxskies@yahoo.com

chat ler with me klu de free time..ak tepon susah mu nak jwb...kk i see you or talk to you some time soon okeyyhh??

lovess xoxox
tasha a.k.a nadalagogo

farahk said...

hehe...ohh,L green
musuh tradisi ni.hehe.taklah,gurau je!
green,green mr bean!!
hehe.
a'ah la..
L amik mngment kan?
tiggl kt mane ye?

farahk said...

wei,tasha!!!!!
aku dgr korang mkn kfc loh..hehe
oke,oke ti aku add ko okeh!chat sama2!mkn sama2!tido sama2..
kim salam suma..

Lyeen said...

farah..hahha..pape pon machocho monkey da best!! :D

a'ah amek management..
farah amek ape?
kat ixora la syg..