Thursday, July 23, 2009

hati aku sayu laa

tak tahu nak gambarkan mcm mane..
waktu tu makin cepat berlalu.terlalu cepat..jgn!!jgn!!
aku masih terkapai-kapai untuk mengerti.

sebuah kisah yang berlatarkan hidup manusia yg
ada ketikanya gembira,dan kadang pula sedih.
masih adakah waktu aku untuk sedar hakikat hidup yg sementara ni.?
MASIH ADAKAH RUANG AKU untuk menuju ke akhir garisan titian siratul mustaqim.

mengertilah,saat ini aku paling terasa kesunyiannya.
aku takut hidup aku terus dikerumuni dosa-dosa
yang semakin jahat dan terus bertalu-talu
pada aku sehingga aku idak terdaya lagi!nauzubillah.

berikan aku nikmat dari Mu
bersihkanlah hati aku
lindungilah aku.
lindungilah orang2 disekeliling aku yg sgt aku sayangi.
keluarga.sahabat,dan mereka yang beriman kepada Mu
bantulah mereka yang masih leka.

ya Allah..kuatkanlah semangat aku!
sematkan dalam diriku tentang jihad..
jihad dalam pembelajaran!
doakan aku ;semoga aku berjaya kelak
berjaya dengan ilmu duniawi dan akhirat..
Allahuakhbar..

No comments: