Wednesday, August 19, 2009

PTPTN ohhh PTPTN.

AKU DA JELIK!!!!!!
penat aku uruskan kau..ishhhh..bila nak settle ni!benci giler,aku benci!

kena photostat balik!print baLIK..mcm rugi je.duit aku keluar mcm air bulan ni.giler aku tak tahan..erghhhhhhhhhhhhhh.........








26/8/09!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kul 8.30-1 ptg,2ptg-5ptg!!!!!!!!!!!
main hall
CDP ONLY









photostat :
ic aku(3 keping)
ic ayah aku( 2 keping)
verification of student status(1 keping)
SSPN(1 keping)
LHDN(1 keping)
e-filling(1 keping)
cukai pendapatan(1 keping)

PRINT:
*cimb statement(2 keping)

COP(STAD):
semua document seperti-
ic ayah aku(1 keping),
verification of student status(1 keping),
sspn(1 keping),
*cimb statement(2 keping),
mmu offer letter(1 keping),
permohonan pembiyaan pendidikan ptptn(3 keping),
slip spm(1 keping),
ic mak aku(1 keping),
ic aku(1 keping).

COP (CIMB):
*cimb statement(2 keping)

JUMPA SURUHANJAYA SUMPAH@SUH AYAH AKU BUATKAN:d:
LHDN(2 keping)
e-filling(2 keping)
cukai pendapatan(2 keping)
surat pengesahan tidak bekerja(2 keping)


No comments: