Tuesday, September 1, 2009

aku terpilih?

hati aku berdebar-debar sebelum pergi briefings.dalam fikiran.pastinya terlintas layakkah aku bersama mereka?seorang yang jahil,dan sedikit ilmu nya tentang agama.masyaAllah.sampai begitu aku fikir.malu !segan!segalanya terasa.al maklumlah,aku berada di sekeliling orang-orang yang tinggi ilmunya dalam agama.lekas lah aku tersedar.aku takut untuk menjadi seorang yang tidak berpengetahuan.lekas lah aku belajar.kerana aku risau aku tidak sempat mendapat ilmu AllaH.aku tidak mahu luaran aku kelihatan sangat2 berbeza dari hati aku.seterusnya,aku akan nekad untuk bersihkan jiwa aku.lapangkan dada aku.berfikiran positif sama sekali!insyallah aku akan jalinkan ukhuwah bersama mereka.aku terpilih oleh Allah untuk travelog nanti.Subhanallah,reaksi aku yang cukup berbaur.sama ada aku mampu jalani atau aku hancurkannya.semoga aku sedar akan apa yang aku lakukan.wallahualam..

No comments: