Tuesday, March 2, 2010

assignment

ok..next week aku cuti seminggu.terasa mcm nak lakukan tugas mak aku jemput adik sepupu pergi dan balik sekolah.look fun right.?hehe.so,aku tika ni cam malas nak menaip.otak pun jd confuse..buhsan yg teramat bila dok pikir nak balik je.aku ade lagi 3 malam di melaka..selasa ade 6 jam class + rabu 5 jam +kamis 7 jam +2 jam=20 jam saje lagi.!assignment aku nk kena hantar jumaat ni,agak2 dapat siapkan arini bole la antar ari kamis!insyallah.interesting assgmnt kali ni.kena buat resume.kehkeh.abih suma aku tipu.tarikh kelahiran hingga lah alamat rumah,latar blkg pendidikan.tp satu bab aku x pasti,job advertise tu minta anggaran gaji yg aku mahu.hermm,kalu nk bercerita ttg salary,column mana ya nk letak.aku tamau resume aku nmpk serabut.huhu.hopefully,siap la secepat mungkin.amin..

No comments: