Wednesday, March 31, 2010

situasi dalam meeting

memandangkan lecturer sudah pun menyebut mengenainya,maka ia memang akan terjadi!tidak boleh lari dari kenyataan.keputusan dibuat olehnya adalah muktamad.minggu depan aku menghadapi situasi dalam meeting.dimana 7 org dalam group akan diberi jawatan masing2 seperti chairperson,HR Department dan sebagainya.ternyata aku masih terkapai siapa group aki.mudah2an Allah permudahkannya.aku amat memerlukan group yg mampu membuat situasi meeting itu benar2 "REAL".hee~.sementahla aku sebenarnya mempunyai pengalaman bermesyuarat AGM,prefect's board member!!tp aku terlupa la pulak.tambah2 kalu leader aku nti bg aku jawatan secertary(tol ke?atau secretary)..lagi payah!nak kena pasang telinga betul2,salin secara terperinci minit mesyuarat dan bila selesai..balik rumah terus perlu menaip dan print(hard copy untuk dihantar kepad lecturer)!markah sgt byk ok!scary if tak dapat perform yg terbaik!
bulan 4 byk segalanya presentation.

  1. meeting BUS COMMUNICATION:6 or 8 APRIL 2010
  2. assignment & presentation BUS MANAGMENT:16 APRIL 2010
  3. assignment or maybe perform too for WEB DESIGN:20 APRIL 2010
  4. pre test 3 FINANCIAL ACCOUNTING:20 APRIL 2010
  5. assignment & presentation COMPUTER APPLICATION: 22 APRIL 2010

No comments: