Friday, April 16, 2010

salam sahabat handai.kenalan dekat mahupun jauh..
kali ini aku memohon maaf atas segala salah silap.harap dimaafkan kesilapan yg lalu.pastinya tiada siapa sempurna di sini kecuali Allah sahaja!bukan apa,orang kata asalkan nak exam..baru nak mula mintak maaf seglanya.selama ni tak de langsung ke arah itu.ye,aku pasti ramai yg beranggapan sebegitu.tp aku tak kesah.yg penting niat aku sampai.tak kire la nak exam, atau ape sekalipun.ucapan maaf bukan boleh dibuat main.keikhlasan untuk minta maaf sangat mendalam bagi aku.kerana perkataan maaf kita mampu meredakan hati yg panas,dan sebagainya.so,skrg ni bukan setakat aku nak minta maaf..tapi sesiapa yang sedang dan akan membaca surah yasin ke,al mathurat ke..tolong lah selitkan sekali untuk aku.yang pasti tak perlu nak dikatakan disini.aku jua insyallah akan sentiasa berdoa kejayaan masing2.selagi kita dekat dengan Allah,insyallah..hidup sentiasa diberkati.hee~

No comments: