Monday, May 10, 2010

last paper besok!!wuwuwu:P
sila ambil nafas sedalam-dalamnya kerana anda akan tamat stress jam 11 pagi esok,masyallah..sabar byk2.berusaha keras untuk last paper..insyallah.(tamau seronok sgt)
byk benda nak settlekan nti,byk la!!nk plan ngan kawan,sepupu tersayang,sape lg..ngehngeh.
15 may,appointment dgn doktor shukor daa!cek kaki!cek..
22may turun ke sunway.yeyet.walaupun stail mcm da faizal tahir punye stail,bertongkat!tp x kire..ttp nk pegi!qim akan drive ke sana..yeyet!dapat imagine bila 4 kepala yg giler bertemu!!spend time ngan dorang sat!cadangan nak trjah sunway lagoon!ni idea dak2 laki.ka,mi berempat hanya nk bertemu dan bermain apa yg ada di dalam sana..sgt x sabar!!
dengan sepupu aku pulak,masih x mencari lagi di mana tempat ingin ketemu!wuwuwu:P.aku rindu giler ada fadzlin syaqqina!i will meet you soon syg!i will!
then nti!!!28-30may,ade the youth festival!just type theyouthfestival.com then you will know what i am talking about!ade conference bersama fara fauzana ok!itu yg sgt utama!!!so reramai aku ajak korang untuk memeriahkan lagi festival tuh.
uh,17may..ingtkan aku kena register subjek!aku nk cari yg tada class ari jumaat!ngehngeh