Monday, June 21, 2010

cinta dan sayang pada blog!~

segalanya atau aku boleh katakan segala ceritera hidup aku dalam blog ini dikumpulkan.aku terlalu syg.this is no private blog.jadi,sesiapa pun boleh join sekali walaupun sesiapa yang baca pasti mengomen penulisan aku sungguh teruk bhasa baku + bahasa paso!yehh..i should care about using our language ..next2 time aku cuba ubah ye..demikian hidup aku ini sangatlah aku sayang.walaupun mcm2 hal berlaku.tp sampai sekarang masih hidup(maksudnya aku masih dapat bernafas di waktu  dan ketika ni,alhamdulillah).bermakna aku masih boleh berkongsi cerita2 basi,cerita2 bosan pada kalian.dunia penulisan adalah segalanya.tak boleh disangkalkan lagi.tgk!!aku dalam keadaan berkain batik,serta tshirt lusuh masih tak jemu2 nak merapu dalam blog ni!ohh wei,blog ni aku syg sgt!whoever read this..please jgn buat hal dalam blog aku yg kini berusia hampir 3 tahun.sempena World cup!aku sokong  yg mana pasukan dia dapat tunjuk skills baik punya!tp itali tetap itali k!so waka waka with shakira yop!(haaks,giler tuan blog ni!)

No comments: