Friday, June 11, 2010

im gonna watch teater soon

walaupun lambat lg..!~dalam hujung bulan september hingga awal oktober.
tp tetap aku nantikan!.dari tahun lepas aku dengar ura2 akan adakan teater tun mahathir.so,this is the right time.aku kagum dengan semangat beliau.tak salahkan aku nak tahu mengenai kisah beliau.laal~aku da minta tolong mak sedara aku belikan tiket tu.beli rm50 nye pun ok.sbb tempat duduk dia dekt skit dgn pelakon teater.boleh tgkp gmbar!nanan.
antara pelakon utama erra fazira,aaron aziz,azizan nin,esma daniel,datuk jalaluddin hassan,erma fatima dan umie aida.hehe~

yg terbaik..teater ni waktu aku da abih exam..so dapat release tension arr lepas tuh!wakaaka~!.insyallah ade rezeki dapat la aku berada di sana~..

2 comments:

Miss Izah Mohamed said...

xpenah lagi tengok teater.. hehe
teringin jugak...

farahk said...

jom la tgk.hehe~
kena ajak ramai2 baru best