Sunday, June 20, 2010

just want to promote ..

zaman online shopping mmg mcm goreng pisang!~
ternyata mmg laku habis..aku pun teringin nak buat juga tp mcm tak layak je buat business online!
aku mula ADDICT ngan semua2 ni sejak 2 3 bulan yg lalu.mcm2 dah aku beli melalui online!seingt aku..barang pertama yang aku beli melalui ni adalah tshirt,well..kat luAR  tshirt muslimah tak lawa lerrr.berbunga tak kena ngan warna baju.sgt tak suka!jadi aku pun berlayar ke setiap pelosok website.agak banyak org jual tshirt cantik2 tp aku lebih tertarik dgn azzahra (click it!).walaupun agak mhal tp kualiti baju dan corak baju tu boleh buat org cair.jika kalian berkesempatan,kunjungi blog tu ok.:))

aku agak2 byk juga duit aku habiskan untuk online sopping!bahaya nye.,sbb kita x nampak duit tu keluar walaupun kadar harga dalam rm 20 ringgit..kalu setiap bulan beli..haaa!amik kau~nasihat aku pada kalian.beli bila betul2 memerlukan.bila dah terdesak..da tada benda lain selain hanya bnda yg korang tgk dalam website tu je bole membantu!!!silakan...lain2 reason tak bole pakai nye..selamat beronline shopping ye kalian.hehe

No comments: