Monday, July 5, 2010

aku paling tidak suka akan sistem komuter..nasib baik aku dok di bumi melaka!tanpa komuter..huhu.muatAn ibarat pengetinan makanan iaitu sardin!!mak aihh..selama2 nya akan aku kenang!
cerita bermula begini,
pada suatu hari,aku jANji la ngan kawan pi sunway piramid.dari Port dickson aku naik bus.sehingga di ktm..baik2 aje sampai ke kl nye!seterusnya kawan aku call..ckap dia dah sampai..jadi kitaorg pun teruskan perjalanan ke subang jaya station(naik ktm arah perlabuhan klang).
turun je dari ktm..jalan skit aku tgk ada bas terpacak kat depan kitaorg!uhh,,bas mini laaa!selangor masih guna bas mini ka?aiyarkk..aku rasa mcam naik roller coaster je bas mini tu.dan yg plg best time balik.bas mini tu belok.agaknye tempat dok bas tu licin.aku terhimpit seorang mamat india!buat malu aku je!ahahaa.
tade apa cerita menarik.cuma aku nak katakan aku bernasib baik la tak jumpa ktm lagi kt melaka ni!kalau nak ke sunway,aku cadangkan korang naik kereta ajela!even pi kl pun..ktm tu meluat sungguh aku.sgt2 x selesa..

harini aku target salah punyak dan sangat2! tak bersemangat!naik bas dari PD jam 12 lebih.selisih ngan bas ke melaka jam 1 setengah punya!hancur hati aku..kenalah tunggu bas kul 2.30.aku kire2 alamatnya,mmg tak sempat la aku nak pegi klass kul 4.klas arini adA KUIZZZ!sakit jiwa aku.besok pepagi..nak pi jumpe miss ckp nak buat kuiz..harap2 dia bagi ar

No comments: