Monday, July 19, 2010

gajet..gajet

aku bingung ler..
samaada aku nak nak beli mobile phone?camera?mp3?voice recorder?
haaa,amik!!
mobile phone mmg banyak kelebihan,ape org kata?3 in 1!~
ade camera+mp3+smsing and calling2!siap beli simcard kedua lagik!aku beli digi!AHAAH.(tetibe teringat kat hantu kuning tu).so kalau beli tu mcm perfect 3 laa.tapi aku ni dah tak berminat nak beli mobile phone.!kekadang tu rasA macam tak selamat dok tayang depan orang mobile phone canggih2!.lagipun aku hanya sekadar nak call dan sms aje.

camera pulak!
fuhfuh..ni yg aku nak sangat!bukan DLSR tu.yg biasa2 aje.tp yg biasa2 aje tu la mahal jugak!tade yg murah ke?byk memori indah aku terlepas taw~!aku suke bergambar!around 400-1000 harganya!gilak!!!mana nak kaut duit!??\

mp3??
oke2~!bahayanye skrg ni..aku dah mula berminat dengan mp3!suke tgk org jln2 sambil pegang gajet yg satu ni!nmpak kiut.nmpak cool la..haha.aku pun skrg da minat dgr IKIM.fm.so kemana aje pegi..nak la jugak, dgr even sebelum tidur pun.dalam keadaan skrg ni.dah la tade radio!handphone pun jenis yg murah2.tade radio,mp3,kamera semua tu lah!sedihnye hati.

gajet ni sampai bile2 mahal!tak pernah murah..ye la.mmg la da lama murah!tapi kita ni manusia biasa..
semua orang suka yg baru ,"latest".huhu.




tp i think,i go for camera!camera!!huhu.uh,pasai voice recorder.sebenarnya bnda tu penting gaks.nk rakam suara kan..mana2 lecture class terlepas..bila benda tu ada kan senang!

No comments: