Tuesday, August 17, 2010

oh alamak

why me?
actually for first time feelin aku suka!ahaha.then,satu persatu discussion..tergamam aku kejap!tahu apa aku pikirkan?bukan pasal job tu,tp pasal "alahai,kena berkorban la cuti aku!".yeee!!!aku da giler.
aku dgn hati terbuka pegi bg nama dekat bdk2 event tu untuk join committee!alaalalaa.then,asisst director bg aku bahagian sponsorship!what?#@(@((@@*!_$)~!!!!!haaha.giler!konpem sakit kepAla.weih,ingat!subject sem ni susah!jgn main2 sgt.jgn aktif sgt!aduhai..
yg aku kt berkorban cuti ni,, sebab ari khamis aku blik pd..then sabtu kena blik melaka blik sbb ada meeting kt campus!abg nik nak 5 senarai company yg dirasakan ingin sponsor dalam bentuk duit atau benda!jenuh aku nk kena pikir.sapa bole bantu aku?pleasee...hari aku akan giler sehingga kami dapat capai target rm 6k hingga lebih drp itu!!how?subhanallah,help me please!please..i need you!:(
 aku da  pikirkan siapa yg aku nak tgkap muat*ceceh cam kat astro jeh.
-aku akan cuba jumpa cikyah,if dia ada kawan yg boleh hulur sedikit.
-papa!!i need sponsor from shell!ini serius!!*iklan wonderpets jap.
-anyie sarah!!!if papa x dapt,can i ask you anyie.petronas kan best!heeh.bodek!
-nak cari orang yg boleh sponsor barang2 mcm doorgift?chocolate ke?anythingg?
senarai 5 tempat yg dirasakan bole sponsor tu due date dia 22/8 ni!(ahad)

No comments: