Saturday, September 4, 2010

lagi beberapa hari lagi.mood raya pun tiba2 muncul.
nak taip pun jadi malas.
papa plan nak blik before raya! aku stuju sgt2 lah.
sepupu kesayangan aku 2 org ada disana(lenggong).cam excited je nak jumpa.malam raya kedua.insyallah,
nak buat kenduri arwah skit.aku boleh imagine ramainye kaum keluarga nti!
aku baru je beli "lumix fx68",best giler.perghh..akan ku guna time raya sebaik mungkin.lama dah aku mengharapkan benda ni sebab handphone aku tade kamera kan.so,aku suka bergambar dan mengambil gambar!haha..tadaa..senang nk realisasikan hasrat aku.amin.alhamdulillah.
tahun ni tahun keluarga.
raya ketiga pi balik kedah pulak.ada family day kt bertam.terasa mcm best giler2.lama dah tak buat family day.
semoga pjg umur dan murah rezeki..dapat lah kita bertemu nti.insyallah.

cuti aku ni start dr kamis kelmarin hingga 19/9 nti.pas tu 20/9-29/9 exam mood!final weih.buku berlambak aku bawa balik.pesanan tuk diri sendiri"belajar la farah"heehe.

No comments: