Friday, September 17, 2010

nak puasa sunat..isnin ni confirm start!

for this moment,aku terpikir ttg esok.nk mencari driver.tasha buat open haus.alaa..jauh faktor utama tak leh pi,kaki tak kuat untuk jln sejauh ke rumah tasha itu.mcm tak jadi la pi umah tasha..hrm,katanye sahabat baik aku izah nak mai rumah.tp aku rase kalu dia datang surang lg better.lg syiok!

aku boleh layan dia.then,plan ke rumah encik fitri.kemudian barulah konvoi ke kg paya.org pggil marathon.ramai kot sahabat2 di sana.jannah,zuraini..yg aku kenal.yg lain kenal,tp tak rapat.so ade izah n fitri ni boleh la aku merapatkan lg hubungan silaturahim.

esok lpas tgkap gmbr geng ex-skkg..baru upload gambar dlm fb.

aku skrg byk main!exam lg brapa ari je!isnin ni dan selasa start..pastu gap..isnin hingga rabu depan exam semula!perghh..masih main2..camne ni?

kire2 ade 5 papers dalam masa 2 minggu abih.22-29/9/10.slip exam pun tak print lagi.semangat raya terlebih.lagipun ramai kawan2 lama nak dijumpai raya2 ni.sgt teruja.kalau waktu laen kemain payah lagik!
abih exam..teater tun mahathir cam cancel jeh.cuti 2 minggu,.agak2 17/10/10 start sem baru.
sepanjang cuti yg agak sikit ni kan!!!aku nak plan la sesuatu.aku nak keluar dgn bahirah!kawan aku kt mmu,melaka..aku nak pi terjah dia kt klcc,dia kerja kat sana!i like okai!mungkin poi ngan nida!ahaks.dia cuti kot time tu atau emy?.

8-9/10/10-ingat nak ajak lin pegi ipoh!tidur umah pakteh!!pergi jumpa dayang.haaa..amcam?
10/10/10 -kenduri kahwin nasarudin anak pak long 'ak.jadik!terus saja la ajak lin pergi kenduri tu!walaw..mesti gempak!boleh ajak jalan2 penang ka?sg sedim ka?ahaks?adakah idea aku diterima?wallahualam.hanya merancang,Allah menentukan.

No comments: