Saturday, November 13, 2010

a new traveller macam aku tgh berangan(part 1)

jika kamu menjadi diri saya?dimanakah percutian yg anda mahukan?

sorang ajak pi genting
time plan:disember
monolog:aku tak pernah masuk theme park ni.mmg gila la aku ni.teringin!kalau aku naik ,aku bole dapat diskaun masuk theme park okait!
sorang ajak pi sabah
time plan:2011(tataw bila,air asia tgh giler promosi)
monolog:ni aku pun tak pernah jejak.ahaa,adik sedara aku bru blik,so aku pun pingin bangat!ahaah.jum mira ajak family2 kita!abg naiem ape plan ntah?:D


sorang lg ajak pi langkawi
time plan:disember 2010-mac2011
monolog:opcos aku dah pernah jejak sini.first time aku jejak sini sekali hangkut naik plane.ambik!memori time darjah 3.i like oke!alhamdulillah.nak pegi lagi sebab time plan ni adalah time kawan aku praktikal!huhu.


yg ni identiti kawasan perlu dirahsiakan atas sebab2 tertentu.lagipun da ckp confirm.bgtau dah kat dia.tp belum beli tutt kan lg.hopefully she still open her offers.really want to go!
time plan:april 2011
monolog:oh ini serius aku pernah jejak tempat ni!serius.pi kenduri je.hehe.tp kali ni ada yg baru!walaw..aku nak pergi!dan aku nak pergi.fullstop.


so kalau aku betul2 on budget planning pulak.aku akan calculate disini .so bila masa korang nak plan bercuti di kawasan2 ni.boleh la refer secara percuma dari blog aku.ini budget a new traveller cam aku+student mcm aku=yang terpaksa mencari wang saku sendiri.,takkan keinginan sendiri nak suh parent support 100 percent jugakan?haks..20-40percent.bole la diorang nak support.huhu.


mana?mana?aku kena main kutu la gamaknye camni,.kalau nak pergi 4 destinasi ni mmg pokai dan confirm tidak la kan.tp aku nak pergi destinasi yang last!yg last~argghhhhhhhhhhhh.mahu!tp alolo..aku dah mula berangan cam org gila suda.pejam celik.lg beberapa bulan je.haaa.aku harus nekad!nekad untuk ke sana!i want!i want.kumpul duit lekas~~~aja aja fighting~!oyeah..

No comments: