Tuesday, November 23, 2010

kad atm.

waduh.actually bila kita berada di mesin cash deposit sepatutnya kad atm tak payah masukkan dalam mesin tuh!
tapi aku!(agak lah,first time!tatau.nak ajak kawan semua busy memajang,so baik aku buat sendiri!)
tapi tu lah.nasi dah jadi bubur.kad atm aku tertelan.sama ada tertelan atau org ambik?
haa,gini cite nye..
aku ni baru la belajar nak masukkan duit.agak kelam kabut.dgn masuk kad atm la apa lah.aku cam keliru sikit td.so aku nak cancel la.dah tekan pun cancel.kad atm kluar semula.(dalam situasi ni,time ni!fikiran aku gila kucar kacir..!dan tiba2 waktu tu juga.mesin tu tulis 'teruskan'.aku dgn slumber.just click teruskan dan masalah utama.ADAKAH KAD ATM YG KELUAR TADI AUTOMATIK MASUK DALAM MESIN TU BALIK?sgt confuse..tak terdaya nak pikir.terus buat report .tp org tu mcm relaks je.relaks ke?YE!hanya mintak nombor telefon dan nama penuh aku!abih tu macam mana pulak?heishh,.tension pulak nak pikir!dan satu lagi persoalan!jika kad tu tak tertelan.adakah masa kad tu 'eject'(waktu kelam kabut tu) somebody ragut nye?haa,mungkin gak kan?wallahualam.mmg aku blur time tu.tak teringat pape!hanya minta yang terbaik dari Allah.
lagipun lega skit sebab duit dalam tu ada rm17 je.tak boleh nak keluarkan pon.kalau duit ptptn masuk tu?(scary gak) tp kawan aku kata lambat lagik ptptn masuk + yg masuk hanya lah baki.ptptn dah debitkan ke universiti terus.so Alhamdulillah.kalau duit masuk pun.jalan lain melalui online boleh transfer duit tu ke akaun lain buat sementara waktu atas dasar keselamatan.tamau lah duit diambil org.untuk fees tu!
apa pun.berserah pada Allah.esok pagi2 nak pi menjengah lg sana!harap ada berita baik.amin

No comments: