Monday, January 10, 2011

sabar la farah!sabar!ada tempat kau.cuma lambat skit je nak tahu tu.insyallah,dapat!jgn putus harapan!doa selagi    
terdaya.tahan esakan kau tu.kena kuat!jgn baru dengar surang dapat tempat praktikal kau dah gelabah!kawan2 kau yg lain ade dapat tahu dalam 2 bulan tau!itu lg lah.cabaran kuat punya!
doa farah!doa!kuatkan diri anda!wajib!jgn putus doa!terus setiap helahan nafas kau!janji Allah benar buat sesiapa yg yakin denganNya!

Ya Allah!!aku yakin dengan kuasa Mu!Aku tak patut membiarkan diri aku jauh dariMu.
Allah Ya Rabb,Kau saja lah yg dapat membantu aku menghadapi semua ini.saat susah senang Kau ada disisi aku.bantu lah aku.aku amat memerlukan tempat praktikal skrg ni!amin,amin!

YAKIN~!jgn PUTUS HARAPAN SERTA DOA!Insyallah aku akan dapat tempat tu juga!tunggu dan bersabarlah.

No comments: