Sunday, February 27, 2011

bangi!oh bangi!i love you..

hehe.sememangnya kalau dok bangi tak perlu risau tentang makanan .kerana byk kedai makanan !dan kesemuanya boleh dikatakan sedapzz!
seksyen 9 selalunya aku round,tp ntah kenapa kali ni usha2 kedai makan.terlihat sesuatu yg menarik dan punyai cawangan di bangi!apa lagi!start enjin lerr.




senang tak senang..aku nak juga share mana kedai aku pi.hopefully petua jalan aku ni membantu!td pun gatai2 buka GPS.huahua.Alhamdulillah,jumpa!



mula dari korang masuk tol bangi.!terus..jumpa roundabout(IKUT JAM 12) atau second exist.laala:P.then teruskan perjalanan..sepanjang perjalanan terlihat dr arah jalan besar..murtabak singapore yg sedap lg gebuzz.itu area 15/1A..korang terus lagi tuk cari..jumpa roundabout kedua..pun masuk ikut jam 12.!!!
haaa..terus..sehingga jumpa seberang jalan ada stesen minyak shell.,petronas.ada restoran selera terkini.haa!korang belok kanan tuk masuk area kedai2 yg aku nyatakan td ni..untuk menuju ke restoran yg aku makan tu,akan jumpa restoran sup kenin(*x salah aku)..perghh ramai tak terkira.oke continue balik..teruss...kedai ni menghadap restoran nasi kandar tanjung!tadaaaaa MONRODS KITCHEN...dah sampai!

No comments: