Thursday, December 25, 2008

lamunanku tersentap..

skrg jam mnunjukkan pukul 0202 am!!
akku terjaga la dr tido ntah nape la ..tetiba aku terfikir ttg kwn2 aku.
masing2 sibuk mnjalankan tanggungjawab masing2.ada yg dah kerje,ada yg amik short course,ade jugak yg melancong..and of course musim terknal time cuti niyh,musim org amik lesen..sib baik aku amik awl2 aritu..kalu idak asik jumpe org yg aku kenal je,..nti lorong tersilap,jln pulak tergendala..huhu..bkn ape,aku ni segan sikit nk tunjukkan kehebatan aku memandu pada org.so aku amik awl2 x de la ramai sgt budk lepasan spm seusia aku yg amik lesen..heehe..actually,beberapa bulan y lepas sebelum spm ada kejadian yg sungguh cemas juga!lesen ngan ic aku hilang tercicir agaknya..lesen x kesah sgt tp ic tuh!!dah la 2 mggu kemudian tu nk spm.tp Allah itu maha mengasihani rite..tetiba dtg seorng hamba Allah memulangkan ic aku.agaknyer dia terjumpa kt mane2 la tuh.amin,syukran ya Allah..

huhu,pagi tadi aku gi buat lesen aku..selama ni kalu korang nk tau..aku just bawa surat report polis kemana2 aje bile aku drive..mlas nk citer kt org yg tumpang kete aku.takut diorg cemas aku bw kete tanpa lesen.:P..da settle and aku rase lega la gak.apa aku nk buat esok?esok mgkin toksu aku nk tido umah..bilik da siap kemas kalu tidak berterabur brg.,huhu.everybody are almost welcome to my old house..tiada istilah ~jgn dtg umah aku~!!no,never!sape memutar belitkan fakta aku udah cakapin..aku enggak suke.kalu korang dtg umah aku.tuh,mk aku tu la plg sebuk nk buat org selesa dok kt umah aku.dgn mknnnyer tnpa henti hgga nk tido dah pn tersedia mknan.:P.try la kalu x prcaya.

hingga kini..aku rase izah stil tunggu ma answer!!aku niyh nk koje ke ape?suma org da start koje.aku blur lah.ahh,muktamad la aku nk koje..aku nk kumpul duit skit2..aku nk pindah umah baru tidak lama lagik!so mcm2 la aku nk hias umah aku tuh.herm,jom la izah ari jumaat niyh gi cr keje..aku pun da penin suda..

aku niyh teringin sgt nk tgk citer bedtime stories..aduhai,kwn2 suma koje...bz memanjang.abih tu aku nk ajk sape lagi niyh?haishh...busan dok umah arr..and aku gian benar nk maen boling!!karang aku maen sensurang kt the store br taw!segala galanya aku buat surang2//haha.

No comments: