Thursday, December 18, 2008

MALANG dayyy!!!!

arini aku janji ngan kawan gi jln2 area PD.byk pkara yg begitu malang menimpa diriku.huhu.masa mula2 sampai je kt ostrich farm..guess what happen to me?herm,kunci kereta dok di dlm kereta yg berkunci!!woih,ape kehai ak arini.takut gile!ye la takut x bole blik umah la.adeh!!tgh gelisah n cemas adalah dtg seorang hamba Allah dtg membantu aku..agak lama juga la dia try nk bkk kete aku tuh.herm..finally x dpt gAK.but pakcik thanks ya.then muncul machaa bantu aku.waduh..thanks la finally bukk gak pintu kereta..but bro,you cam expert je hal bukak kete niyh.huhu.




kitaorang pun masuk la ostrich farm.harganya rm8.00.kehkehkeh.but senang citer yg utama aku ni kena RAGUT??!!what???hah,spec aku kena ragut ngan beruk kalu korang nk taw.sakit tol hati aku..abih cermin mata aku dicurinya n gigit spec aku tuh.sengal lak aih.kalu jumpe siap arr dia.aku bunuh beruk.now on aku dah x suka beruk dah!!!beruk is suckss!!haha

No comments: