Monday, December 15, 2008

learn how to walk??

kasut merupakan alat penting untuk manusia bergerak..herm,ini bg memastikan juga kita tidak terkena jangkitan kuman yg berleluasa.huhu.tp kali ini aku nk bljar ttg kasut yg bersesuaian dengan setiap aktiviti.
KASUT JALAN
HUHU..skrg ni bulan sale lol.rugi la kalu kita x ambik kesempatan untuk membeli atau memborong.kasut ni aku br beli semalam.hehe..murah giler siyh.aku rase selesa pakai kasut ni n senang la aku nk padankan dengan seluar jeans nti.

KASUT MAJLIS FORMAL
ALAmak!!blum polish agik arr.huhu.sorry erk,tnjuk kasut buruk.tp buruk2 dia pun..byk berjasa dgn aku.muahahah.any majliS FORMAL.aku gune la kasut yg niyh.

SANDAL

SANDAL ini sebgai contoh untuk majlis kenduri kendara n kadang kala gi kedai yg jaraknya lebih drpada 500 meter.huhu.beli kat penang bulan lepas ngan mak ngah n mama.ok akk?

KASUT JOGGING

KASUT jogging ni belongs to me after my mom x mahukannyer kerna x muat..huhu.epy giler dpt kasut niyh.kasutku yg pling mahal berbanding yg len..

SANDAL SANTAI GITU!!huhu..

hehehe..sandal ni aku beli kat area tunku abd rahman..nk dekat rayer ari tu kan..org beli sandal lain aku beli selipar jepun niyh.songal giler..huhu.tp sygnye aku pada selipar jepun nih sbb warnanya berbeza!i like it..muaxxx.

so,ini ajelah kasut aku buat masa niyh..untuk pengetahuan korang aku ni dah gilerkan kasut.tgk la nti aku da ade duit sendiri..mcm2 kasut aku beli..dulu aku suka kutuk org shopping mcm2 skrg terkena kat aku.!herm,ntah la..tgh kumpul duit nk beli jeans lagik!sweater..jam swatch,baju and tudung!!!!tu suma mkn masa yg agak laMA.kena kumpul duit bbyk.keje dulu then beli la apa lgik!huhu

No comments: