Saturday, December 13, 2008

hari ini sangt bosan!!

nape eyk?aku niy cam x da life yg memberangsangkan laa..susah nk cari sesuatu yg luar jangkaan.sumanya consistant je tp bosan laa.ade idea x?hey,aku x tau la cam mane kehidupan aku lpas niy.x sekolah daa.then berdikari di tempt org.aduhai..smlm mimpi aku berada di dlam library campus yg penuh sesak dgn para plajar..suasana nya bkn cam library sekolaH..ntah la..petunjuk kot bhawa hidup ini mesti berebut mndapat tempat yg terbaik!!hheheh.rasa gerun la nk tempuh alam kehidupan seterusnya.kalu dulu aku kena ikut peraturan aje,tp skrg w0w!!!itu yg dulu aku mahukan betul x?tp knape hati berubah pula.waduh,gawat seyh(kata org indon)..
nk comment la skit ttg plan seluruh stesen tv menyiarkan cerita indonesia..kenapa hampir setiap waktu ada sahaja cerita indonesia?sedangkan kita di negarA malaysia.cerita melayu mana pula?eiyshhh..bosan la kekadang tgk tv..sbb utamanya menyiarkan cerita indonesia..harap maklum laa ttg pendapat aku niyh.hermm..renung-renungkan lah!