Friday, December 5, 2008

what to say,what to see and what to hear is what you get dear!!!

bln 12 niyh akn lebey byk muncul blog y x berfaedah dr ku..br je pukul 9.00 td aku pulangkan buku teks.masuk kawasan sekolah terasa sedey sgt2..

aku btul2 rase nk termuntah ari ni..ntah nape ntah..mabuk sekolah kwt.huu.
blog aku lebih kpd persahabatan dan diriku yg hina terhadap ALLAH.kirenya blog niyh nk direalisasikan nti bercirikan islam agamaku..mati hidupku insyallah dalam penuh keimanan dan kesyukuran terhadap Allah.aku x sanggup dah hidup bergelumang dgn dosa akibt terpengaruh.kini aku sendiri untuk menentukan dimana aku berada..kalu dulu di sekolah aku tersekat dgn waktu sekolah kini aku da nekad untuk menjadi seorang muslimah yg baik.wallahualam..doakan perubaHAn diriku.!appreciate our fwenship.even kita dok berjauhan tp hati masih ada perasaan syg.sahabat pun mcm bf oo..syg mnyayangi,ambil berat..daaa


tentang shabat,aku btul2 menyayangi suma yg ada bersama aku..
kekalkan persahabatan ini hingga akhir hayat.kerana nilai persahabatan amat berguna tika mana kita keseorangan..aku respect giler geng mental black aku time sek rendah...sampai skrg kitaorg masih contact..dan aku bangga dgn sahabat sek men aku kerana mereka selalu membakar semangat aku untuk berjuang.aku ni cemas ke,tensen ke..diorang lyn tnpa jemu.thank you..thanks izah,nida,jan,piqa n nana..and STPD CREW,atiqah mostly yg byk mgajar aku,fatin(pau),tasha(rendang a.k.a nadal mata sepet),nat,ruhaya and of course qim..sumANYA baik2 belaka.sampai thn 2008 ni saje kita bersuka duka bersama..lpas ni suma nk bwk diri msg2 ntah kemana..hope jgn lost contact..later,kita buat reunion bersama oke.

No comments: