Monday, December 29, 2008

penipuan menjadi satu trend masa kini..

apa nk jd daa..
aku pelik tgk perangai org yg suke nk kelentong.x suke,ckp x suke
x de sape nk pakse!berbagai alasan demi alasan kadang2 x munasabah langsug.
Ya Allah,knape la ade org yg bersikap begini.susah sgt ke nk beterus terang!adeh.bencinya aku.
no hipokrasi dalam hidup aku.kalu aku la boss..org pertama aku pecat org yg kuat menipu.
ingt la,menipu xkan pergi ke mana pun.last2,aku dpt taw gak perangai korang yg suka berdalih.
nobody perfect termasuk AKUH!
tp sekurang kurangnya aku jujur dalm segalanya.
kata org tipu itu ada pelbagai jenis..tipu sunat la,tipu x suke la,tipu malas la..hahah.
yg penting ape yg aku tau itu satu pembohongan.!jgn nk cabar kesabaran aku kamu suma!kesabaran aku ada limit nye gak.kalu la beterusan perangai korang begini,aku antara org yg liat untuk memaafkan kamu.
dengan hati aku yg panas niyh,segala maaf y diterima dr org len mmg x mampu nk ubati aku.
aku sedar diri aku sering dipermainkan,sering dipijak.tidak dihormati.mereka menganggap aku mcm apa agknya?hello,please respect me so i can respect you back fool!
hidup skrg penuh ngan permainan kotor.kalu korang bole buat,aku pun bole la.huh!!!
sesiapa yg baca blog niyh..and pernah ade kriteria sebigini tolong la berubah.jgn la kita terlalu mengarah org,jgn la kita selalu merendahkan diri org and utama msg yg aku nk sampaikan..jgnla nk menipu.terbongkar juga rahsianya.tak malu ka korang?ee,manusia jenis apa la korang..pelik tol aku nengok perangai buruk..
akhir sekali,sama ada yg tua mahupun muda..jgn la buat perangai begitu.maafkan segala kata2 aKU niyh yg menyinggung tp kali ini aku x mahu tujukan pada sesiapa kerana aku percaya dalam hidup kita suma org pernah menipu.tgk keadaan lee nk menipu,sebab fitrah manusia begitu sensitif dalam keadaan begini.
..assalamualaikum..

No comments: