Sunday, December 28, 2008

salam maal hijrah

tup tap,tup tap..da masuk thn baru 1430H.alhamdulillah.semoga untuk thn baru ni lebih byk keberkatan yg dpat aku terima.amin,amin ya rabal al amin..sayu beb tika mane imam masjid gara membaca doa akhir thn dan doa awal thn.sungguh memilukan diri aku.terlalu byk dosa aku kepada org disekeliling aku.ya Allah jadikan aku orgnya beriman dan beramal soleh.jadikan aku juga seorang yang lebih berani di masa akan dtg.ya Allah,elakkan aku dari gangguan syaitan yg mampu menghasutku.elakkan hasad dengki dan dendam terhadap org yg beriman ya Allah.aku juga meminta agar jauhkan diri aku dari segala maksiat durjana.jauhkan aku dari org2 kafir dan kufur.sesungguhnya kau maha besar dan adil.di telapak tangan ku ini aku memohon agar setiap insan di muka dunia ini tahu bhawa dunia ini hanya sementara dan akhirat itu selama lamanya.hiburan semata mata adalah mainan syaitan.maksiat durjana kebahagiaan syaitan.wallahualam.moga2 aku menjadi insan yg solehah hingga akhir nyawa ku di dunia yg fana ini.

No comments: