Monday, February 16, 2009

apabila aku ke dapur kan.......


aku diberi peluang untuk mengasah bakatku.aahahaah.ntah ape yg aku merepek.tp giler seronok.main masak2 ouh..mama aku hanya tolong skit2 je..dan selebihnya dia serah kat aku.ouh lupa lak nk bg menu yg aku buat,arini aku buat soto!!!begedil daging,sambal kicap..yg lain2 oke kcuali begedil.sampai kul 1 pagi aku tggu ketupat masak dan kentang jd lembut untuk dilenyek buat begedil..penat giler.niy gara2 aku teringt mkn kt rumah tasha tempoh ari la niyy..fiuhh.ntah mane2 resipi aku curik kt my resipi.com..dan hasilnya oke jugak!bangga nye..
hasil masakan papa bagi 8/10.2 mta lagik x dapat sebab sambal kicap tu pedas nak mati..aku x taruk gula skit pun.cili padi masya Allah..byk nk mampuih.suma yg mkn terjelir lidah kepedasan.muahhaahah..aku tau sbrnya pedas
sangat!that's why aku sediakan air sirap.huuu.untuk mereka khas dari aku.aku betul2 puas hati biler comment yg diterima positif belaka.naik giler dibuatnya terbangga sgt2.ahaha.
hehe..kawal2 nafsu kegembiraan ku..hehe..riak nye aku ni.maafkan aku yaAllah.aku btul2 ikhlas nak jamu org makan x sangka pula mndapat pujian.hee

5 comments:

Ain said...

haha,dah bleh kawen ini..hihi

farahk said...

hahaha...kawin ye?!muahahaah

surayabas said...

nk kawen cm ner sambal xlulus g,der kang yg 'mencili' mulut mertua t huhuhu btw gud job beb!!

Unknown said...

mbak..lain kali saya boleh nyobain soto nya ya..
he..he

salam kenal
mampir ke blogku ya.

farahk said...

surabayas:haha..jange mu niyh
(*awat aku ckp tganu ney)wawa..

The Journal of Balinese Girl:hehe..ya i ya adikku.pasti kamu akan cobanya!