Tuesday, February 24, 2009

GAMBIT BERLAKON FILEM.

TAGLINE:teruja nya aku nak tengok gambit..!ee ai,bukannya filem yg aku mau tgk.apa laar.huhu

aku ingin ke pawagam kerna dia.he's damn macho you knoe.ahaah.siapa?alaa..the hoppers and ahli muzik tuh.indie band i guess..but tak kesahlah yang penting dia berlakon.pelakon utama maybe..RASUKAN ABLASA 26 februari 2009 arahan Prof Radzak Mohaideen.filem itu merupakan genre seram!antara pelakon lain almy nadia,hafiz dll.awat ntah aku promote sakan.ahahah.rindu show Gambit actually.GAMBIT,GAMBIT,GAMBIT!huu.

*lamanya aku tak tengok wayang.hermm
----------------------------------------------------------------------------------

aku ni minat orang yang jenis2 faizal tahir,nine OIAM,gambit,edry hashim.ahahaa.suma yg rambut lepas pada paras telinga.good looking.tengok muka pun jadi la.heee~

1 comment:

Natasha Muin said...

lorhhh..ske yg mcm rock star plak ko niyh..hmmm rambut pnjang sket, sore sure la sedap kan??? asal mcm nadal je niyh????? oyh maheendran x ley oke.