Saturday, February 14, 2009

miliku

ape la aku nak buat hari ini.bosan nya!

hermm..aku nak sesuatu yang baru dalam hidup aku lew.aku nak ubah penampilan,aku nak tukar handphone,aku nak laptop!ulang lagi sekali,aku mahu laptop!tak kire la brand nya ape tp mostly aku minat sangat apple..kalu papa kata acer?!tak mengapa lah.aku turuti sahaja..tapi betulkah impian itu bakal tercapai?herm,papa ada kata mahu beli tapi lambat lagi la kot.SABAR..Allah uji aku sungguh!aku letih la guna komputer niyh.wayar berselerak sungguh.susah nak kemas.ee ai!banyak betul ragam aku ni.tak pernah nak bersyukur dengan nikmat yang ada.apa lah farah!.huu.tapi setiap barang yg aku miliki asalkan aku kata mahu yang baru.mesti byk ragam.rosak lah,pecah lah,tercabut lah.seolah-olah menunjuk perasaan pada aku.maaf kan aku kerna tidak menghargai mu wahai barang-barangku.handphone tu sebenarnya aku tak kisah mana pun.rosaknya bukan la menyusahkan aku pun.masih lagi boleh hantar sms,mms,call orang tp kena loudspeaker la.kadang-kadang orang tak faham handphone aku rosak..dia baik kejap lepas tu sakit balik.haih...give up aku nk terangkan kat semua.kalau sepuluh org tnya masak aku nak jawab.melalui posting niy.korang baca la mengapa aku x angkt phone korang selama ni.phone aku ni kena loudspeaker bila org call.atena dalaman nya rosak abih dek kerna ku tercampak kuat sebelum exam aritu.tension nk exam dan org asyik call mana x bengang kan.huhu.s0,aku ni selalu dikelilingi orang ramai..slalu kuar mcm "public figure" stylenya.asalkan aku kluar jumpa orang ramai,ah time tu la masing2 sebuk nk call.adeh.hikhik.abaikan itu semua.yang penting aku masih manusia yang penyabar.hee.

No comments: