Friday, February 13, 2009

kn0w them please..

  • entry aku ari ini menceritakan rakan sekelas yang akrab dengan aku..mcm adik beradik taw!

  • lets start wif she:


  • atiqah/arabella/ketupat/ati

  • she really have good personality
  • excellent in mode math,account
  • sumtimes garang 0uh.:P


ashiqim/qim

  • she love sejarah i guess
  • drive since her in form3.fulamak!
  • but sumtimes i takut nak tegur dia.hee.ya lah.she's serious type.

fatin/pau/xde perasaan/ketua kelas(b0ss!)


  • she's so quiet one!
  • love science
  • bila naik hangin,satu klas senyap.haha.kecuali aku..

tasha/agogo/rendang/sha/tash


  • so many boyfwens..kejap2 giring nidji tuh,kejap2 ariel,kejap nadal si teni tuh,kejap2 ank muthu samy..ad0ii.
  • fuh,englishnya tahap advance,expert..bla,bla
  • table-mate aku since form 3-form 5.last two year ni meja kitaorang depan sekali berhadapan meja cikgu.
  • dalam class kitaorg pling byk cakap dan kena marah slalu sengan cikgu.ahaha.

natalya/nat/pah aida/aleeya/nata de coc0

  • she's mostly de okay one!ahaha.x byk comment.ikut je.
  • mulai rapat since last year until now.
  • cute aje orangnye.

and last

farahin/tuan blog niyh/farahk/lemang/ostong alob/MAnje/lanun jawa

  • x brapa bole nk jangka perangai nya.ahha
  • mereka kata aku 'CEMAs'
  • dibuli oleh mereka di atas ni
  • love time bm,anti time klas ict.huu
  • mnjadi perhatian.muahaha.


*lebih senang untuk cerita,hidup kami slalu ada pelbagai kesah.mereka di atas takde la byk comment kecuali yg si tasha tu.aahaha.ade je nk bidas blik cakap akak yg sulung niyh.jgn dek.hikhik.i love you all very much.hope we take care our fwenship forever.kata nak masuk kolej sama2 ya?ahaha.muahh













1 comment:

Natasha Muin said...

agogo!! aku dah tukar taste lorhh..tennis player yg lain plak ,Gilles Simon, tapi Agogo numero uno still top place arr..hehe .