Thursday, February 12, 2009

thanx tasha........

sepatutnya bufday aku 21 febuari..huu..kec0h kanZ??!tapi disebabkan teater ni aje la tempat and hari ktaorg nk hangout.nk hangout 21 febuari x bole cause aku blik kampung kan..balik pada cite sebnar,da sampai umah tasha tu,aku tgk kt tgn dia ada hadiah!!arghhhhh...dia bg aku and tenkiu giler..balik pada teater,dia suh aku bukak,then aku bukak lew..tgk2,my feveret cokolate in my genggaman.ahahha.trima kasih lg sekali.luv you.
da ilang 6 cokolate?..hee

3 comments:

Nadia said...

yum yum!

farahk said...

heee...6 ketul suda ilang.nk?

azalia hjsalleh said...

owh ahha
u got to buy the
wholemeal bun!
telur rebus cm bese je
nant hancurkan mix with sos cili
then mik a slice of chicken.. ptg halus2 u mix dgn telur hancur td..
tandoori chicken is better..
kalo x de.. x pe
then ++ salad n tomato ceri
mudah saje