Monday, March 9, 2009

selawat ke atas nabi

hari ini paling istimewa dari segalanya..moga kita mendapat keredhaan dr Ilahi.jgn berhenti takat ini sahaja di bibir menyebut,memuji dan menghargai perjuangan serta pengorbanan rasulullah.teruskan mengingati sampai bila2.amin..
waktu sekarang 6.38 pagi!
aku tersedar dari tidur dalam pukul 5 am..ni semua gara-gara mimpi yg membawa seribu erti atau sebaliknya.wallahualam.mimpi ini adalah kali pertama untuk aku dalam 2009 ini yg sungguh mendebarkan hati.tersekat nafas,terhenti seketika kerdipan mata.fuh...selalunya kalu dah teruk sgt suatu mimpi itu muncul ketika dalam kul 12am-3am?mungkin Allah mengingatkan aku tentang subuh kali ini.terima kasih,kekasihku,yaAllah!br kini aku sedar bahawa aku adalah insan paling bertuah kerana masih dapat bernafas dan melihat lagi dunia yg sementara.Alhamdulillah..kembali semula tentang mimpi yang aku alami.sepanjang aku berada di rumah makcik tu,bermacam macam perkataan arab yang aku tak fahami.dan ada suatu saat,ayah aku berikan aku satu ayat pendek.bunyinya sungguh istimewa.kemudian tu,aku dengan kawan2 naik satu kereta,disini la aku tersedar dr tidur.mana taknye,dalam duduk bersembang dengan seurang lagi kawan!tetiba kawan aku yg senyap itu menangis gila2.*tap!!tangan dia menuding ke arah aku.yg kelakarnya pulak,aku seakan takde perasaan je dalam org lain tengah cemas.tapi lepas sedar tu,berdebaR nya teruk juga la.Hmm,dulu time exam pun aku mimpi benda yg hampir serupa.pelik bagai!tapi itu lah,org kata mimpi permainan tidur.namun,kadangkala mimpi itu benar!selalu bermimpi aku berada di suatu kawasan nih.dan ia benar-benar wujud!persepsi aku terhadap mimpi,ia bergantung atas kpercayaan diri sendiri.

No comments: