Thursday, March 19, 2009

sorry



minta maaf ye aku tak dapat join kawan2 aku lunch kt tanjung tuan minggu depan..sangat2 kekeringan!harap sangat korang faham situasi aku.tapi selalunya aku ni kalu kawan2 ajak mesti wajib aku pergi tapi kali ini..mmg tak dapat.


wei,beberapa kali aku mengedit entry ini.sangat kusut.buat kalian yang sudah baca tapi berbeza isinya setiap saat itu?!aku mintak maaf.jiwa aku bukan disini tapi tangan aku meronta-ronta untuk menaip.aku tak pasti apa yang aku mahu ceritakan tapi apa yang ada pada blog aku ni,itulah sahaja yg mampu ku sajikan buat kali ini.orang tak cukup tidur,macam ni la agaknye.terlalu byk sangat pikir pasal masa depan.


paksaan dari hasutan syaitan sangat merimaskan!aku gagal menepis kali ini.!kenapa?aku dah tak tak tahan.24 jam fikiran terus tentang masa depan amat membingungkan.tekanan timbul bermula setelah mendapat result.mungkin aku saja yang berbangga result aku tapi sebenarnya tidak cukup.apa yang aku katakan..aku sendiri bingung.


sejak dua menjak ni:


aKU bermain dengan imaginasiku sendiri.aku telah menghidupkan watak 3 lelaki yang tetiba hadir dalam fikiran aku.Hmm,siapa mereka?kenapa nama itu sering kali terngiang ngiang nyh?aku ni ada masalah jiwa ke?oh tidak.muahaha.watak-wataknya:



  1. Akil mustaqim


  2. radzak nawawi


  3. kamal mahadi

malas nak cerita lebih lanjut,watak ini adalah imaginasi aku.permainan sebelum tidur!hanya angan-angan.tiada kena mengena dengan masalah mental ke apa ke?yg mentalnya hanya tentang pelajaran aku je!siapa aku?dimana aku belajar nti?kerja apa?kalu mengenai lelaki pilihan,?kahwin?haa,belum sampai seru lagi ye kalian semua!kuikui.usia muda seperti aku pasti amat membosankan pabila ada komitmen dalam perhubungan serius.boring!!!!!!huhu.kalian yakin ke yang kalian berpegangan tangan,bersandar sini sana segalanya memberi jaminan bahawa dia kekasih awal dan akhir kalian.tapi siapa lah aku untuk mengadili perbuatan manusia di sini mahupun dimana-mana.maafkan aku ye.maafkan aku!:C



3 comments:

Natasha Muin said...

beb..thats okay la..aku faham ..but fatin pun x jadi pergi.and talya x dapat sbb x de transport so dah tiga orangt x dapat pergi so x kan aku ngan atiqah je kowt..so x pe laa, maybe tuhan x mengizinkan?..next time je la okay.. : )

emma songall said...

hate to hear word "aku masih muda"
so full of enviness.
hoho.
"Aku Sudah Tuaaa!!"
still terombang-ambing jugak pk masa depan!

farahk said...

tasha:maaf sekali lagi.tima kasih kerna faham aku.erm,insyallah

emma songall:haha..relax2!tp sememangnye cam mane ye masa depan kita??hee~