Tuesday, March 17, 2009

ustaz adnan...:D

hari ni.aku patutnya cari bahan untuk buat cheese cake!
tapi memandangkan sini susah benar nak cari benda alah tu..hiihii
so,aku decided pergi jalan2 area tepi pantai and konon-kononnya nampak romantik lah tapi malangnya hujan.bila terasa lapar,kitaorang terus tuju ke kedai mkn.ntah apa silap ntah,aku jadi kelam kabut dan terus tukar plan gi mkn tempat lain.hahaah.tapi hati aku kuat untuk pergi ke kedai tadi jugak!patah la balik..Hm,korang tau siapa aku jumpe!!!ustaz adnan..ustaz sementara yang mengajar agama kelas aku.aku tergamam dan tgk dari jauh jeh!segan nye nak tegur!dia ngan anak bini.fuh,lagi la rasa segan.bekesempatan ini juga,aku beharap sebenarnya dia baca.tapi apa leh buat.dunia aku dan ustaz sangat berbeza.aku sebenarnya nak minta maaf sangat pada ustaz atas kesilapan yang lalu.mungkin time tu saya tampak sombong sangt dari mata pandangan ustaz.well,time ustaz bercerita tentang politik aku lah orang yang paling tidak menyukainya.ntah kenapa ntah.aku juga pernah keluar kelas tanpa kebenaran nya.dan sampai hari ini aku masih teringatkannya.sungguh biadap!maafkan saya,ustaz!tada niat di hati untuk melukakan warga pendidik saya!ustaz,saya dapat A untuk subjek ustaz!kalu lah ustaz nk tahu kan..heehe.ape lagi yg aku ingat sgt!haaa...ada satu ketika tu,dia telah membuat aku jatuh hati padanya..waah!ini time kitaorang nk test agama.dia lalu tepi aku.dan cakap pada aku."jawab ye dengan penuh keimanan"and aku time tuh,cam..tenkiu ustaz!i will do my very best bcause of you juga!hehe.eh,mengenai aku keluar kelas tanpa kebenarannya tuh.time tu nak dapat markah kertas ujian,so ntah ape yang aku cam geram+nervous agaknye,aku main keluar je dr surau!mak aih.then kawan aku dtg cr aku.bila aku balik surau balik,dia ucap tahniah kat aku,haha..walaupun markah aku agak kurang baik arituh.tak boleh lupa mengenai hal itu.balik pada cerita pagi tadi,ape lagik ye korang nak tau!!Hmm,ustaz still encem cam dulu la..ahaaha.aku tk pernah pun nk tangkap gmbar dia...jadi aku tak reti nk bg tau mcm mane rupa orgnya!kalau kaum wanita ni aku rasa tergoda dah..muka dia berseri sangat!jiwa aku tenang melihat dia!btul!!!tak tipu.and one more thing,mata dia sangat2 cantik.coklat ouh..haih..cam tu kot lelaki idaman aku!ahahaa.(p/s:kalau lah ustaz tu baca?ahahaa..giler aku takkan berani berhadapan dgn dia,sorry ye)

3 comments:

Fly said...

salam singgah dan selamat petang

Anonymous said...

beb!!
ko jmpe ustaz adnan??
kt mne ko jmpe??
rndunyer kt ustaz 2..hee..

farahk said...

terima kasih mengunjung encik fly!:D

ye,aku jumpe kt bangi kopitiam..alamak haih.ngan ank bini.segan la aku nk tegur.