Wednesday, March 4, 2009

DRIVE,KAROAKE,NOVEL,WAYANG

aku bikin diriku sampai demam..
mana tak nya..awal2 kul 9 am dah bertolak.sampai kt jusco guard tu br nk bukak pintu jusco tu.
aduhai ,sakitnya kepala.aku,nida dan jannah pergi karoake kt jusco seremban 2.
melalak dari pukul 10am-1pm!suara KAMI sedap ouh..~perasan:P.aku ni tension tak abih2 sebab..

tetiba,bunyi suara baby ketawa time tgh feelin' nyanyi tadi!Hmm,handphone si jan la niy bunyinya tu..kata kawannya "wei,result kluar esok!!!"haaa~kata minggu depan.dah kitaorang tak da perasaan nak nyanyi.rupenya dia tipu aja.aduh.jangan dong!gue takut bangat niyh:C .tak lalu makan,tak terdaya pun nak baring..aPELah aku ni.cam aku sorang je amik result.

then,round-round jusco..singgah kedai buku trus pergi bahagian novel.bukan aku yg minat!tu cik adik dua org tuh,giler novel rupanya.waduh,tapi dalam dok teman2kan mereka.aku ternampak satu dua tiga tajuk yg menarik perhatian aku..apa??

  • AYAT-AYAT CINTA
  • SEJADAH CINTA?betul ke tajuk tu?hehe..ntah la,tapi produksi dia sama dengan novel ayat-ayat cinta.nipis je!EYH,x lah sgt kot.harga dalam rm15 KE rm19..cam tu la..
  • KALAU ADA JODOH

haha..ape cinta-cinta niyh?;[.memang semua novel ada kisah cinta ape?tapi aku tak rasa novel ini berkisah tentang cinta manusia sepenuhnya.ada selitkan tentang cinta kepada Allah.Hmm,cukup ke duit aku niy?:P

well kata hari rAbu!tiket wayang murah lew.tambah2 kami ni penganggur,so pepandai nak jimat duit yop!tepAT 1.45pm kami tonton wayang cerita upin dan ipin tuh?hahaa..aku tau aku tak uptodates hal2 movie ni.huhu.aku dengar cerita dia best?so aku tgk la.bagus!itu yg mampu aku ungkapkan..ada part tu aku nak nangis??!ahaha.sebab budak2 tu kena berpisah ngan opiek(cam beruang).lagipun kan!movie tu anak tempatan kita jugak yg buat kan??!so support la dr tgk citer slumdog millionaire?haha.part budak tu lompat dalm lubang najis..semata mata nak jumpa amitab bachan.tapi nti aku tggu cerita kartun,"MONSTER vs ALIEN"........aku berkenan tgk watak dia yg comel.huu.

3 comments:

Unknown said...

mbak...judulnya kok borongan
postingannya warna-warni deh
he..he

farahk said...

heheh..
kekeliruan berlaku.:D

Natasha Muin said...

ayat2 cinta?? ahahaa..mcm pernah dengar je