Friday, April 17, 2009

perang siber...

letih la..bila ade yg pertikaikan.
aku dah malas dah nk ckp.
mmg itu menjadi isu.tetiba ada pulak yg memarahi aku.sorry!aku tk tersingung langsung sbb aku mempertahankan hak aku.!bila ade org tolong ckp kan,dia semena mena berseloroh kata 'BUKAN AKU NAIK KETE KO PUN'.aku pun sakit ati dgr camtuh.mcm senang lenang je maksudnya.
oke find!aku delete entry tu tp kenyataan nya bukan aku nyatakan nama dia,dia sendiri yg rasa kepedasannya.huhu.aku tau mahu terima bila org tu rase tk iklas langsung.terasa dipaksa!walhal aku dah ckp awal2 dah.tk faham2 lagik!cukup sekali je aku ckp.kalau ckp byk kali or bersemuka,org tu jugak rase meluat n buat2 muka tol x?aku tk suka keadaan tuh...
jgn anggap pape.sini adalah kebebasan bersuara.itu sebab aku tk suka blog aku public sgt!.aku bukan terang2 sebut nama org tu.tada sape yg faham apa maksud entry aku.tetiba org tu sendiri yg luahkan kt blog aku ni.haih,blog aku bukan tempat untuk serang menyerang.kalu dah faham,sendri diam2.aku bukannye sebut nama kawan2 aku yg join aritu.maaf,aku taknak terima duit minyak tuh.aku pernah ckp ngan seseurang.sini adalah tempat luahan hati!siapa x suke.lantak korang ajeh!susah untuk puaskan hati sumaorg.!
yg penting kita kena cerminkan diri kita.jgn mengamuk tk tentu hala.
esok lusa kita tahu knapa seseorang yg lemah mcm aku,selalu menjadi bhan gurauan.menjadi lebih tabah dan cuba bersuara.
aku takkan marah org kalau takde sebab..kata akhir!!!aku tak mau terima ..cukup!aku tk suke terima dr org yg rase dirinya terpaksa.

apepun aku sudah lama maafkan setiap org.termasuk diri aku.hidup kita tade sape yg perfect,aku pun ade kesalahan yg aku buat.aku pun dah tawar hati.:C

No comments: