Monday, April 20, 2009

berangan lagik!

adeh..tasha dah bg resipi coklat chip cookies mirip2 famous amos!lala..

ape lagik!aku peninkan kepala dok pikir bahan apa yg blum ada lagik.kehkeh.setiap kali aku teringat sesuatu je mesti aku berangan cam nak pecah kepala.actually aku rindu sama adik sedara aku,adif!nice boy.tak banyak ragam.ikut je abg dia kemana aja.besar nanti jd doktor ye adif!kehkeh.aku lak menyebok.well,tak kesah la adif nk jadi ape.asalkan adif ingat kt kak farah lagik.huhu.

rindu nk pegi johor lagik.

hem,bila pikir-pikirkan tempat.teringin nye nk jejak kaki ke new zealand!wah,mood berangan dikala hujan lebat.sedap je nk melayang.kahkah..kalaulah aku ada rezeki terbang ke tempat org nti.akan aku gunakan masa aku sebaiknya disana.ececeh.insyallah.kita tak tahu kan di masa akan dtg bagaimana rupanya.insyallah.janji Allah adalah benar!amin..

aku skrg ni pikirkan pulak manalah aku nk belajar nti.x berapa lama lagi dah aku nk tinggalkan rumah aku.pasti aku akan rindu sama mama n papa.huu.berikanlah aku dekat sahaja dengan mereka Ya Allah..aku tk mau jauh dr mereka.tp hakikat sebenar..berjauhan dan kespian itu pasti!gerunnye aku bila pikirkan dunia ini kita hanya pinjam saja.takutnye aku bila terlalai dan terleka dibuai permainan syaitan.jauhi aku dari semua itu tuhan..tunjukkan jalan kebenaran pada aku.amin..

kesedaran aku masih belum cukup.aku perlu ditemukan org yg mampu membimbing aku.bantu aku Allah..


p/s:aku mimpi ustaz adnan lagi dan lagi.ayoy0.letih la tgk wajah tampan dia.dia bukan milik aku pun.opps!aku berangan pun ttg ustaz adnan tu tp tetiba dia muncul dalam mimpi aku.huhu.