Friday, May 8, 2009

alahai...asyik bertangguh je nk jumpe doktor ni.uish..risau lak aih.
tp nasib baik akak tu baik bg chance aku buat medical check up sampai registration day nanti..
aku dah cuak dah..hm,agaknye aku ni cepat tak bermesra dgn mereka2 nanti?sekepala ke?lecturer dia baik ka?adodoi..kena kuatkan semangat.tima kasih kat akak aku.katanya nk temankan aku masa tu.huhu.daftar 7 jun 2009.ice breaking 8 jun -11 jun 2009.mak aih aku ni mcm tak pernah join je aktiviti-aktiviti macam ni.kehkeh.okey,mmg aku rasa excited tp gubra tu pun ada.penerimaan aku terhadap pembelajaran di sana tuh!!!tu yg otak kalut sikit!aku dah terima hakikat,aku lambat untuk berada di tempat impian aku.hee~
jadik nanti,aku tak dok asrama..asrama mana bebas.erk??!maksud aku bukan bersosial api kebebasan untuk memasak!ahaha.ak dok umah sewa nanti.harganya nasib baik boleh la tahannya.harap-harap aku tabah selama 2 tahun ni berjauhan dengan parent.alhamdulillah gaks sebabnya,mmg kalau boleh aku nak tiap-tiap minggu dapat balik rumah.Allah makbulkan.
aku akan berpindah rumah baru nanti.ala area dalam satu daerah gak!kt springhill.
oleh kerana itu,apabila aku pulang tiap-tiap minggu tuh..aku ley la plan macam-macam untuk bilik aku dan sebagainya.
good luck for all around me,bloggers,fwens!*atiqah,fatin,tasha,qim,nat,ruhaya,kila......(ex-classmate aku la senang citer!)
untuk kawan2 yg ambil form 6,sebenarnya bagus sangat pilihan korang.tiada sape pun yang pandang rendah dgn form 6.kalu ada,itu org yg kurang berpengetahuan.padahal sma je mcm matriks tuh.da abih STPM trus ambil deg.kan bertuah namanya!

1 comment:

Anonymous said...

beb,aku nk minx maaf if ade wat slh kt ko..
hrp dpt memaafkn aku..
urm,nways...
ko dpt mne??