Sunday, May 10, 2009

dugaan dtg lg..ntah ape nasib aku

makcik ni tak henti-henti dengan sikap yang sungguh menjelikkan.kalau dulu hal kereta,rumah..kini tempat belajar anak dia pun dah sama kot ngan aku.!apalah kejam sgt org tua niy.aku bukannya kesah dia nk masuk situ.lantak dia ar.bukannya bapak aku support anak dia.dia,bapak dia arr tanggung.tp masalahnya sekarang,aku jadi tension.dah lama perkara ni berlaku!bermula dari kereta.ayah aku beli kereta ni,dia pun kemudian beli kereta tuh!skrg ni kereta kitaorg sama ajelah.susah aku nk bg sign tuk org dtg umah.nk kata tgk ada kereta gini,org tuju ke rumah dia pulak.mengong!
kemudian,ayh aku ada rezeki lebih..dapat la beli rumah pencen.tahu-tahu 2 minggu lpas tuh.dia dah tandatangan buat rumah.mak aih..bukan banglo tuh,mAnsion jadinya!pandai lak mengata pulak tu.kononnya taknak la beli rumah dekat area aku sbb dapur kecik!eyh,suka hati arrr.ape yg dia susah sgt!dengar-dengar rumah baru dia tu dapur besar gedabak.hah,lantak ar!aku peduli apa.duit dia..org senang la katakan..
semalam,ura-ura dpt tahu,anak dia nak masuk sama tempat ngan aku!huh,fed up.asik dia je yg sama ngan aku.nk termuntah rasanya.bluweks!kalau dah senang try ar lim kok weng!taylor college!!popular ape~!apesal nk sama ngan aku.disaster gila.
makcik ni tak boleh orang lebih sikit.dia mesti nk sama atau lebih dari kita.tension kok!*aku lalu lalang umah dia ,dia dok bergosip ngan jiran sebelah..dok sebok pikir mane aku pergi la apa lah..kampung minded betul arr..(*actually depan rumah dia aje aku bole lalu sbb dah sederet umah..trus ke jln raye!takkan aku nk pusing2 satu tmn untuk elak dr dia..lebih arr tu!mcm tu kawasan dia)
pastuh,dok sebok anak-anak dia ..yg first g overseas.punya la panjang lebar becerita.mcm ank dia surang g sana.huhu.sebuk giler pas balik dr sana nk buat knduri kawin anak dia kat umah baru dia la apelah.huh...dok cerita gak anak-anak dia tak payah tusyen,tusyen nih!da sgt pandai tuk mengharungi ilmu.amboi sombongnye ayat.
aku minta maaf dari ayat segalanya di atas ni.ini bukan nk mengaibkan org..tp mmg kenyataan org mcm ini tidak akan berpuas hati sampai bila2 dengan family aku.ntah apa la yg dia cemburu sgt sampai suma nya nk tiru.tak faham la..dugaan,dugaan

1 comment:

emma songall said...

biasalah farah.
manusia kalau xterdetik hasad dengki tue tak sah.
I've got a neighbor lyke that too.