Tuesday, May 26, 2009

bijou bazaar

oke,actually aku mula jatuh hati buatan anak tempatan..
giler suka tgk hasil rekaan mereka yg dikira high class bg ku.kuikuik.betoi!!!

tp masalahnya siapa nak bawak aku kesana???????????????????adodoi,!
aku gilew dengan b0ongashoes(if salah ejaan,sorry).really!urghh,da aku dapati kasut nya mmg sgt mengiurkan.kehkeh.bahaya dowh! pe lagi,beg pun okai hiasannya!adodoi..

pada 6&7 june2009 ..bertempat di Jeumpa D'ramo, 102 - 104, Jalan Maarof, 59100 Bangsar.jam 10 am-6pm!

alaaaaaaaaa..aku kat Melaka kowt??????
atas permintaan aku,datang la ke Melaka!Hmm...
u olls asik bergerak sekitar KL jeh.

4 comments:

azalia hjsalleh said...

wow cm best !
tp time tuh x free la plak

farahk said...

itu la..
lg satu,ramai giler kahwin 6&7june ni.
ish2x.hee~

fararusdi said...

bestnya pegi wedding! nak makan nasi minyak!

farahk said...

hehe...nyum,nyum~!
tp makin berisi badan.seramnyee..