Thursday, May 28, 2009

mana ada perempuan sini,dik!

akhirnya,selepas berminggu-mingguan tertangguh medical check up,buat gaks!eish..leceh giler+gelik.at that time aku pergi ngan ayah aku.ada yg jg kaunter kata Dr satu lagik tada,jadi Dr len ganti.namanya agak perempuan cikit.aku tanya,so ada dr perempuan ke?ayah aku ngan akak kaunter tu gelak je.mana la ada Dr perempuan.aduhai.aku dari awal ckp ngan ayah aku nk Dr perempuan.sbb aku dah terbiasa siang mlm kalu sakit mesti tuju Dr Fidah.tp nk buat medical check up kat Dr Fidah,dia tada x-ray pulak.huhu.
buat punya buat..aku kena buat urine test,cek telinga,x-ray,tekanan darah.!haha.ayah aku ckp ti nk keje kena buat lagik.!sabar je.aku ingat sekali dalam hidup.kuikui.
yay,kad bank pun dah buat..settle masalah:P

4 comments:

Natasha Muin said...

sfaraaa...whts up ..weyhhhh..bile kite bley jumpe?? mu da nak pi uni aku masih disini..huhu

Natasha Muin said...

fara..asal ade monyet kat blog ko?

husna. said...

hello.lme x jejakkn kaki kt blog ni.
medical check up mmg leceh.
bnyk tol proses.leceh!
btw, dpt u mne?? kos pe??

farahk said...

tasha..len kali beb kita janji kuar!aku gi arini.muahxx..
huhu,monyet tu idola aku dan ko kan!!!heheeh.
husna,
saya gi MMu.