Tuesday, May 26, 2009

ehem,ehem

blog aku kekurangan gambar..aku lihat blog yang dikombinasikan dengan gambar mesti menarik.huahua.

ahad lepas gi the curve.dalam dok lintas jalan,kereta sesak nk mati..tetiba aku ternampak sorang mamat nih.okeh!!bukan aku yg nmpk,mak aku yang perasan budak tuh.budak ape??budak hujan!!dengan rambut cendawan dia.kehkeh(jahat aku).memandangkan aku giler letih aritu,aku buat tak layan jeh!ceyh,cam dia nk layan aku kok.muahaha.kalau aku singgah kedai tu,sure jumpa tp malangnya .

bj merh tu bukan kawan aku,ni aku amik dr website.kehkeh

kawan lama aku ada msg smlm..sms,punye sms..skalik!woit,aku satu rumah ngan anak zami ismail,dah aku blur!tapi teringat balik lehh..Hmm,pelakon citer c0mel tuh.ekekek.anak dia yg bongsu sebaya ngan aku.abg dia(aku x pasti hilter or opie) siap bagi business card kat semua senior yang berada di sekitar situ.huhu.adodoi.otak business.dalam kolej org pun sempat edaRkan.kehkeh.

menarik nya smlm,ayam aku terbang setinggi-tingginya.eishh.aku sembelih karang baru taw!masa yang sama aku tgh kejar ayam,accident pulak.huh..bunyi tak bole bla..berdentum kuat.seperkara lagik!aku bagi tercabut wayar line telef0n.kehkeh.ganas nye pasal kan.huu~tp pagi ni elok balik,sbb tu la dapat online.lala.

1 comment:

emma songall said...

hitler & opie 2-2 abg dea.
LOL
ritu g umah zami ismail bawak opah g jmpa.
Zami ismail tue ank buah dea.