Saturday, May 23, 2009

musim orang masuk belajar belum habis lagik.khabarnya penuh klinik budak2 buat medical check up.yg aku!!!blum lagik.takpe aku akan buat.kereta da siap,road tax da update!kuikui.

welc0me home farahk!
ya,ya..tapi entri aku masih di anggap membosankan.
bila agaknye papa nak bg kAta putus tentang 'BENDA'itu agaknya.hee~otak dah berangan,hati dah di tempat lain.
aku takut la aku belum cuci otak aku ni??nk kena refresh semula.mana yang sewel sikit,mana yg
terputus sikit.kehkeh.

aku dengar ramai yang pergi menunaikan umrah termasuk MR RIZALMAN IBRAHIM(
pereka fesyen yg sungguh gah itu!).bila la aku sampai hajatnya untuk ke sana?ma!!!nanti nak pergi,bagitau farah tau...farah teringin nak jejak kaki ke sana.sangat teringin:C..perasaan sikit cemburu untuk mereka,tapi tak elok aku berperasaan itu.cemburu itu dtg bila aku pikirkan,dekatnya mereka hampiri kaabah dan berdoa dengan khusyuknya.


Ya Allah,izinkan aku lakukan sesuatu.bak kata kawan aku.kita kena berkorban.tahun2 akan datang sumanya berbeza sekali lagi.jadi kena lah tempuh penuh kesabaran.insyallah,dimakbulkan doa oleh Allah..insyallah.

1 comment:

azalia hjsalleh said...

uik na gi umrah ye?
e3 bestnya !